2016-08-14 Inaczej.

Hejka. Dawno nic tutaj nie pisałam, byłam na wakacjach... powiedzmy, bo wtedy tak nie myślałam. 
Byłam sobie w Trójmieście. Pogoda rewelacyjna. Na plaży byłam może 4-5 razy .. na 10 dni spędzonych tam. Dość mało, ale nie brałam tego jakoś do siebie bo myślałam "Martyna Twoje wakacje dopiero przed Tobą! Jeszcze zdążysz się opalić" .. Jasne. Miały być to ostatnie świetne dni wakacji przed pójściem do nowej szkoły na lekkie odmóżdżenie w Słonecznym Brzegu w Bułgarii. Brzmi świetnie? Brzmiało. Dopóki w sumie biuro podróży nie zadzwoniło do mnie 9 DNI.. 9.. przed wyjazdem, że jest odwołany. Jestem w lekkiej żałobie. Bo w sobotę miałabym być w drodze tam... a siedzę w moim wspaniałym domu.. Super. Ten cały długi mega wywód w postaci żalenia się, na temat moich nieudanych wakacji kieruje do osób jeżdżących na obozy.. NIGDY nie wybierajcie ostatnich turnusów. Bo w połowie sierpnia trudno ogarnąć sobie zmianę kierunku :) Śmiesznym faktem jest to,że jeżdżę na nie od 2 klasy podstawówki, miał być to już mój 7, i pierwszy raz takie zdarzenie :) Oh aż mi ulżyło. 

   LEPSZA CZĘŚĆ POSTA:

No więc hejka jeszcze raz. W ostatnią niedzielę byłam na małej lekcji w plenerze z Mateuszem Chalotem, taki fajny pan, szanuje bardzo jego zdjęcia foto.chalot link do jego fanpagu na fb. Proszę. Na prawdę mega wiedza - podziwiam. Uznałam,że moja przygoda z fotografią jest może na 3 szczeblu z 234567(...) tylu. Zrobiłam kilka zdjęć, ale czy jestem jakoś mega zadowolona..? 

modelka: Oliwia Dąbrowska.

Dla porównania zdjęcia Mateusza: KLIK KLIK KLIK




Lubię to zdjęcie też w B&W :)















1 komentarz :

  1. byłaś w trójmieście- rewelacja. mnie marzy się Gdańsk - z chęcią tam pojadę sama, w przyszłym roku i zwiedzę to cudowne miasto ;)

    OdpowiedzUsuń