2016-07-02 Nareszcie się odważyłam!


No hejka. To mój 968463 blog, stąd ten tytuł posta. Dostałam takiego mentalnego kopa, po którym uznałam, że muszę spróbować jeszcze raz. Nie jest to blog, na którym będę pokazywała stylizacje, nowe kosmetyki etc. Będę tu pokazywała swoje postępy w fotografii.
Zawsze miałam takie zamierzenia, coś wstawiałam na poprzednich blogach, ale patrząc za zdjęcia innych - rezygnowałam.

Zdecydowałam się na nie pisanie tradycyjnego pierwszego posta o sobie. Napiszę tylko, że jestem bardzo pozytywną osobą, dość szaloną.. i chyba tyle. Uwielbiam uśmiech. Z racji,że wczoraj byłam na małej sesji z moją stałą modelką - Julią, pokażę wam w tym poście kilka zdjęć. Bawiłam się wczoraj trochę warstwami w photoshopie... Zapraszam na rezultaty z wczorajszego dnia..









4 komentarze :

  1. Śliczne zdjęcia i ciekawie zapowiada się blog. Powodzenia :*
    Zapraszam: http://asieekknowak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękne zdjęcia :)) zapowiada się cudowny blog :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie, że wracasz :D Powodzenia i super zdjęcia ;)
    http://personalstyle23.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia, uwielbiam oglądać takie. Na pewno będę tu wracać częściej. :)

    ms-black-lady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń