2016-07-22 Spotkanie po latach...


W piątek widziałam się z Oliwią, moją dobrą koleżanką z podstawówki. Dość dawno się nie widziałyśmy bo około dwa lata, i zdjęcia to był całkiem ryzykowny pomysł. Bo jednak po tak długim czasie, otworzenie się przed kimś całkowicie jest bardzo, bardzo trudne. 
Ale udało się! To był na prawdę wspaniały "podwieczorek". A wiecie co najbardziej podobało mi się w tym spotkaniu? Że nie była to  nasza pierwsza sesja zdjęciowa, tylko.. może 3?
Ale nigdy nie robiona moim najwspanialszym nikonem. Przygodę z fotografią zaczęłam w drugiej klasie podstawówki. Szczerze.. dostałam wtedy pierwszą cyfrówkę na komunię. Już na przyjęciu komunijnym zrobiłam pierwszą sesję, i nałożyłam nawet na zdjęcia... uwaga... uwaga... kolor czarno-biały :D To było całkiem szalone, prawda? Dobra, chciałabym pokazać wam przed rezultatami z piątkowej sesji.. zdjęcia zrobione trzy lata temu.. moją cyfrówką. Zapraszam!!!  Uprzedzam, nie zwracajcie uwagi na kadr, na prześwietlenia, szumy... jakość zdjęć... albo zwróćcie uwagę... da się wtedy dostrzec postępy!





Hahaha. A co myślicie o moim świetnym "znaku wodnym" (takie było zamierzenie) na zdjęciu?
A teraz zdjęcia z piątku, zapraszam! :)

Modelka: Oliwia Dąbrowska









Katie Melua - Ostatnie zdjęcie bardzo kojarzy mi się z tą piosenką. 

1 komentarz :